Burmistrz ogłasza konkurs
Lubartów intensyfikuje działania mające na celu aktywną promocję miasta. Jedną z ostatnich inicjatyw jest nawiązanie współpracy z firmą przewozową, której autobusy jeżdżą na wielu trasach krajowych, odwiedzając zarówno największe, jak i mniejsze miasta.
Na jednym z nowoczesnych autokarów przewoźnika znalazły się właśnie atrakcyjnie prezentujące się komunikaty reklamujące Lubartów, jako miasto interesujące zarówno turystycznie, jak i inwestycyjnie. Miasto, w którym dobrze się żyje i do którego warto zawitać na dłużej i związać z nim swoją przyszłość, jako w miejscu spokojnym i dającym wiele możliwości – alternatywnym do zatłoczonych metropolii.
W kolejnych miesiącach miasto chce kontynuować kampanię promocyjną, w związku z tym Burmistrz Miasta Lubartów zaprasza do udziału w konkursie ofert na realizację działań z zakresu promocji Lubartowa.
W konkursie mogą wziąć udział podmioty, których działalność nie jest ukierunkowana na osiągnięcie zysków, nie mogą to być zarazem podmioty należące do sektora finansów publicznych.
Nowy obszar promocji
Jaką reklamę można uznać za udaną? Taką, która jest skuteczna. A taka będzie wtedy, gdy zostanie zauważona. Najważniejszym celem każdego komunikatu reklamowego, niezależnie od tego, jakiego podmiotu ma dotyczyć, jest zbudowanie świadomości marki.
Bez powodzenia w tym, podstawowym zakresie, trudno się spodziewać pozytywnych rezultatów jakiejkolwiek kampanii promocyjnej, czy szerzej – marketingowej.
Rozpoznawalność marki można budować zarówno za pomocą środków tradycyjnych, jak i nowoczesnych, np. kampanii zdigitalizowanych. Co ciekawe, mimo dynamicznego rozwoju e-marketingu, nadal doskonale sprawdzają się również tradycyjne formy komunikowania się z odbiorcami, takie np. jak wyżej wspomniana akcja promocyjna z „udziałem” autokaru.
Bardzo dobre wyniki osiągają również reklamy, które są wyświetlane np. na stadionach, podczas rozgrywania meczów, szczególnie tych, które są transmitowane w mediach.
Najnowszy konkurs, ogłoszony przez burmistrza Lubartowa, będzie dotyczył właśnie obszaru sportowego. Dotacje z budżetu miasta udzielone zostaną na przedsięwzięcia sportowe w ramach dwóch dyscyplin: piłki nożnej oraz mieszanych sztuk walki.