Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGK

Dobra wiadomość dla mieszkańców Lubartowa – miejscowe Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej zdecydowało o uruchomieniu nowej usługi, która znacząco podwyższy jakość obsługi klientów. To Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).

Dzięki temu nowoczesnemu i efektywnemu rozwiązaniu możliwe będzie załatwienie wielu spraw i skorzystanie z różnych usług oferowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Lubartowie.

To duża oszczędność czasu dla klientów przedsiębiorstwa i jednocześnie pewność, że ich sprawy zostaną rozwiązane sprawnie i w bezpieczny sposób. Co umożliwia nowe biuro obsługi w „wersji” elektronicznej?

Dzięki lubartowskiemu e-BOK PGK możliwe będzie m.in. proste zalogowanie się do systemu w celu sprawdzenia stanu konta i faktur z tytułu usług, z których korzysta klient. W e-BOK znaleźć również można istotne informacje na temat samych zawartych umów dotyczących zaopatrzenia w wodę i gospodarowania ściekami.

Większa dostępność – prostsza komunikacja

Dzięki otworzeniu Elektronicznego Biura Obsługi Klienta PGK możliwy będzie nie tylko szybki, ale również wygodny, całodobowy dostęp do konta klienta. Usługa oferowana jest bezpłatnie.

Każdy klient uzyska pewny i komfortowy dostęp do własnych rachunków, dzięki czemu będzie mógł z łatwością kontrolować stan faktur, historię płatności, ich terminy itp.

To nie wszystko. Na pewno interesującą opcją dla wielu osób będzie także możliwość przeprowadzenia analizy zużycia wody dzięki wskazaniom wodomierzy za różne okresy. Za pośrednictwem e-BOK PGK klient będzie również mógł podać stan wodomierza.

Więcej informacji można znaleźć w serwisie internetowym PKG.Lubartow.pl.